nieuwsblog » Fluiconnecto presenteert Hose Management concept flui-ID op hydrauliek-symposium DFPC 2016

Na ingebruikname van een hydraulieksysteem "in control" blijven door pro-actieve service op basis van wereldwijd toegankelijke cloud-based software.

flui-ID is een Hose Management programma dat verder gaat dan inspectie-activiteiten. Het volledige programma bestaat uit een uitgebreide strategie voor beheer en dienstverlening. Het heeft diverse doelen: een aanzienlijke vermindering van downtime door het voorkomen van onverwachte storingen, het voorkomen van onverwachte (extra) kosten door pragmatische onderhoudsplanning en het voorkomen van ernstig persoonlijk letsel en milieuschade.

Ontzorgen

Het Hose Management programma ontzorgt afnemers door tijdig en geclassificeerd onderhoud plus vervanging te adviseren en uit te voeren. flui-ID zorgt voor de optimale efficiëntie van slangassemblages, waardoor de controle over kritische operaties blijft behouden en risico's van onverwachte storingen worden geminimaliseerd.

Op 10 november 2016, tijdens de Dutch Fluid Power Conference 2016 (www.dfpc.nl), vertelt Fluiconnecto meer over de mogelijkheden en voordelen van dit uitgebreide concept.

Fluiconnecto globaal

Fluiconnecto is een toonaangevende internationale service-organisatie met de focus op (hogedruk hydrauliek) slangen en koppelingen, zowel voor levering van componenten, het verzorgen van onderhoudsdiensten en het overdragen van kennis van producten en toepassingen aan alle marktsegmenten, dit alles via een mondiaal netwerk beschikbaar op 5 continenten, afgestemd op de lokale marktsituatie.

Lokaal

In de Benelux heeft Fluiconnecto 17 hydroshops, een groot aantal Service on-site bussen en biedt Fluiconnecto 24/7/365 service.

CineMec Ede
Laan der Verenigde Naties 150
6716 JE Ede
(Toegang tot DFPC 2016 na registratie vooraf)